Sunday 1 May 2011

BIODATA DIRI

*nama penuh: Nur Syuhaidah Binti Samsudin, maksud nama saya cahaya madu lebah..hehe alhamdulillah, dengan harapan peribadi akan semanis madu lebah.. :-)
*asal: kuala nerang, kedah
*tempat lahir: alor star,kedah
*tarikh dilahirkan: 13/o5/1990 bersamaan dgn 17 syawal
*bilangan adik beradik: 7 tapi dah tinggal 6
*saya anak bongsu dalam keluarga,dilahirkan pada hari selasa, iaitu hari ke3 dalam bilangan hari..
Alhamdulillah,banyak perkara yang berlaku dan berkaitan dengan diri saya berkaitan dengan number dab benda2 ganjil.. syukur sangat..kalau nak cerita panjang ceritanya..huhu
*mendapat pendidikan awal di TADIKA PASTI, kuala nerang, kedah.. SEK REN KEB TUNKU ABDUL RAHMAN PUTRA(STAR),SEK MEN DATO' SYED AHMAD,kuala nerang,kedah.
sambung ke UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA,KEDAH dalam bidang accountancy.

*tujuan berblog: saya bukan nak cari publicity atau nama..niat saya dalam menulis blog ini, saya nak tambah ilmu dan sebarkan ilmu yang bermanfaat kepada kita semua. semoga usaha dan niat saya ini akan di bantu Allah. ada penulisan dalam blog ini bukan seratus peratus daripada saya. ada yang ambil daripada sumber2 lain..contohnya laman web,buku2 ilmiah,pengalaman dan banyak lagi. ada yang penulisan saya sendiri (dekat bawah posts akan tulis nukilan ori by: ) dan ada juga yang diedit hehe saya harap setiap ilmu yang saya perolehi, dapat saya sebarkan kepada kalian semua.. insyaAllah.

dengan menulis blog ini saya harap dapat menambahkan ilmu saya dalam bidang agama dan dapat meningkatkan keimanan,ketakwaan kepada Allah dan memperelok keperibadian kepada yang lebih baik
insyaAllah. kesilapan dalam penulisan saya haraplah dimaafkan..saya hanya hamba Allah yang tak terlepas daripada melakukan kesilapan. apa pun, yang penting setiap apa yang kita lakukan haruslah dengan niat yang betul.

niat kerana Allah, selagi benda yang kita lakukan tidak bertentangan dengan agama kita, teruskan.. yang penting Allah tahu apa yang tersirat di dalam setiap diri dan hati hambaNya. saya doakan semoga pembaca semua sentiasa berada dalam lindungan ilahi dan diberkati..akhir kata dari saya, just be yourself and trust to Allah. Allah SENTIASA BERSAMAMU~~~

nukilan ori by: syuhaidah

No comments:

Post a Comment